Skip to main content
КоличкаClose Cart

Често задавани въпроси:

Как мога да създам профил в BPretty.bg?
Изберете иконата „Профил“, която се намира до иконата „Количка“ в горния десен ъгъл на Вашия екран.
Изберете опция „Регистрaция“ и попълнете необходимите данни. На посочения от Вас имейл ще получите линк за потвърждение.
Потвърдете и влезте в своя активен профил. 

Трябва ли да имам профил, за да мога да направя поръчка?
Не. Можете да направите своята поръчка и като „Гост“. 

Мога ли да променя данните, посочени  в моя профил?
Да. Можете да промените своите данни по всяко време.
За да редактирате информацията си е необходимо да влезете в профила си с имейла и паролата, които сте въвели при регистрация. 

Забравена парола:
Следвайте инструкциите за „Забравена парола“.
Ако сте получили имейл с искане да промените своята парола незабавно се свържете с нас преди да го направите.

Как да направя поръчка? 
Изберете желания продукт и го добавете в кошницата, като натиснете бутона „Купете“.
Когато сте готови и искате да приключите поръчката, можете да прегледате отново продуктите, които сте избрали.
За да завършите поръчката, трябва да попълните всички полета, обозначени с * и да отбележите, че приемате „Условията за поръчка и доставката“. 
Ако искате да ползвате пощенски паричен превод (плащане по куриер при доставка), можете да изберете тази опция, като маркирате метод на плащане „наложен платеж“.

Мога ли да направя поръчка по телефона?
Да.  Можете да поръчате директно по телефона или на VIBER съобщение като се  свържете с нас на тел.:  +359878723665 от понеделник до петък от 9:00 до 18:00 ч.

Мога ли да отменя поръчка?
Да. В този случай можете да се свържете с нас на тел: +359878723665 от понеделник до петък от 9:00 до 18:00 ч.
Моля да имате предвид, че обработваме всички поръчки своевременно и ги предаваме на куриер до 3 часа след тяхното получаване. Не можем да отменим поръчка, ако тя вече е предадена на куриер.

Методи за плащане?
Можете да заплатите закупените продукти чрез:
1.Наложен платеж (плащането се извършва при доставката)
2.Плащане с кредитна или дебитна карта.
3.Банков превод.

Условия за доставка
Доставката е с фиксирана цена – 5 лв. Поръчки на стойност над 150 лв са с безплатна доставка.
Изпълнението на поръчки се извършва само чрез куриер („Спиди“), до посочен от Вас адрес или офис на куриера, което ще определите при завършване на Вашата поръчка. Доставките се извършват в рамките на 1-3 работни дни.
*Моля, обърнете внимание, че по време на празници, времето за доставка може да се увеличи поради увеличения обем на доставките и съобразно натовареността на куриерската фирма „Спиди“.

Мога ли да поръчам и да получа поръчката в чужбина?
Да, изисква се предварително направено плащане на поръчката.
Доставката е за сметка на получателя.
Изпращаме с БГ пощи и Спиди.

Мога ли да върна поръчката си и как?
Вижте „ЧЗВ“. За допълнителни разяснения можете да се свържете с нас на телефон: +359878723665 или да ни пишете на имейл: office@bpretty.bg

Моите продукти пристигнаха с щети. Какво трябва да направя?
Понякога е възможно кутията, в която получавате поръчката си да бъде повредена, но ако забележите повреда на продуктите във Вашата поръчка, запазете кутията, съдържанието ѝ, и  се свържете с нас възможно най-бързо и следвайте инструкциите в „Често задавани въпроси.“

NB !!! Информация от куриерска компания СПИДИ:
Уважаеми клиенти, при получаване на своята пратка, преди да впишете своето име и подпис като получател, се уверете в целостта на опаковката. В случай на констатирани увреждания на опаковката, съвместно с куриера на „Спиди“ се съставя констативен протокол в два екземпляра по един за всяка от страните, в който се описва вида, състоянието на опаковката и наличното съдържание на пратката. Рекламации, относно вида и целостта на пратката следва да се предявяват в присъствието на куриера, в момента на получаване на пратката или преди да сте напуснали офиса на компанията!